7 ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕΤΕ ΤΙΣ ΕΠΟΧΙΑΚΕΣ ΑΛΛΕΡΓΙΕΣ

ΑΠΟ Elena Tsakiridou on September 26, 2019

Διαβάστε αυτό το άρθρο πριν τρέξετε στο φαρμακείο.

Οι εποχιακές σας αλλεργίες επιδεινώθηκαν φέτος; Δεν σας αρέσει να εξαρτάστε από ένα χάπι; Ανησυχείτε για τον αντίκτυπο που μπορεί να έχουν τα χάπια αυτά στην υγεία σας μακροπρόθεσμα;

Αν αναρωτιέστε και εσείς για τα παραπάνω, μπορείτε να επωφεληθείτε από την διαφορετική προσέγγιση για την αντιμετώπιση των αλλεργιών σας. Εδώ είναι εννέα αποτελεσματικές εναλλακτικές λύσεις για την προσέγγιση της αλλεργικής ρινίτιδας αυτή τη σεζόν.

 

  • Βεβαιωθείτε ότι το γαστρεντερικό σας σύστημα είναι καλά.

Το έντερο (ή το μικροβιοκτόνο μας) είναι ο κύριος οδηγός στη ρύθμιση της ανοσολογικής απόκρισης στο ανθρώπινο σώμα. Με τις εποχιακές αλλεργίες, το ανοσοποιητικό σας σύστημα αποκρίνεται σε κάτι που θεωρεί επιβλαβές και προκαλεί την αλλεργική αντίδραση.

Υπάρχουν πολλοί παράγοντες για τους οποίους κάποιοι άνθρωποι έχουν αλλεργίες και άλλοι όχι και αλλά ένας από αυτούς είναι η κατάσταση του εντέρου ενός ατόμου. Είναι ένα ευρύ θέμα που χρειάζεται περισσότερη έρευνα, αλλά το έντερο κάθε ατόμου είναι μοναδικό και μπορεί να αλλάξει με την πάροδο του χρόνου. Τα αντιβιοτικά, τα συμπληρώματα, το αλκοόλ, τα τρόφιμα που προκαλούν ερεθισμό του και το άγχος μπορούν και να το αλλάξουν. Όταν το έντερο σας αλλάξει, το ανοσοποιητικό σας σύστημα θα αλλάξει και συχνά θα γίνει υπερκινητικό οπότε πιθανόν να οδηγήσει σε αλλεργική αντίδραση.


  • Επενδύστε σε ειδικό φίλτρο αέρα.

Ο αέρας στο σπίτι σας είναι συχνά πιο μολυσμένος από τον εξωτερικό αέρα. Πολλοί άνθρωποι δεν έχουν κανένα πρόβλημα μέχρι να έρθει η εποχή των αλλεργιών, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι αναπνέετε καθαρό αέρα το υπόλοιπο έτος. Επενδύστε σε ένα υψηλής ποιότητας φίλτρο αέρα για να απαλλαγείτε από εκείνα τα μικρά σωματίδια που αναπνέετε όλη τη νύχτα.

 

  • Αποφύγετε τα τρόφιμα που έχουν υψηλά ποσοστά ισταμίνης.

Μπορεί να έχετε πάρει αντιισταμινικά για τις αλλεργίες. Ναι, οι ισταμίνες απελευθερώνονται ως μέρος της απόκρισης του ανοσοποιητικού συστήματος και οι αντι-ισταμίνες μπορούν να βοηθήσουν στην ηρεμία αυτής της αντίδρασης. Οι ισταμίνες όμως υπάρχουν επίσης σε πολλά τρόφιμα. Έτσι, αν το σώμα σας είναι υπερφορτωμένο με αυτές και πηγαίνετε και τρώτε τρόφιμα με υψηλό ποσοστό σε αυτές, μπορεί να επιδεινώσετε την κατάσταση.

Προτείνουμε  να περιορίσετε ή να αποφύγετε τα τρόφιμα με υψηλά ποσοστά ισταμίνης κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου του έτους. Παρακάτω είναι κάποια τρόφιμα που μπορεί να είναι προβληματικά.


Πρωτεΐνες: θαλασσινά (κυρίως κονσερβοποιημένα θαλασσινά), ορισμένα κρέατα, γαλακτοκομικά που έχουν υποστεί ζύμωση όπως γιαούρτι και κεφίρ.

Φρούτα: μπανάνες, εσπεριδοειδή, ανανάς

Λαχανικά: σπανάκι, λαχανικά που έχουν υποστεί ζύμωση και / ή μαγειρεμένα

Άλλα: ποτά που έχουν υποστεί ζύμωση και γενικά τα περισσότερα αλκοολούχα ποτά (κυρίως το κρασί), τα τυριά.


Καλό θα ήταν να τρώτε φρέσκα τρόφιμα όσο το δυνατόν περισσότερο, καθώς τα συσκευασμένα  τρόφιμα έχουν συχνά υψηλότερη περιεκτικότητα σε ισταμίνες.


  • Μάθετε να αναπνέετε σωστά.

Ναι, η αναπνοή είναι μορφή αποτοξίνωσης και όταν αναπνέετε σωστά απομακρύνετε το διοξείδιο του άνθρακα και άλλες τοξίνες.

Παρακολουθήστε πως αναπνέει ένα παιδί όταν κοιμάται. Συνήθως εκτελούν βαθιές αναπνοές όπου μπορείτε να δείτε την κοιλιά τους να ανεβαίνει καθώς εισπνέουν και πέφτει καθώς εκπνέουν. Αυτό χρειάζεστε. Κάντε το όποτε θυμάστε Μπορείτε επίσης να παίρνετε 10-15 βαθιές αναπνοές πριν κοιμηθείτε.

 

  • Ξεκουραστείτε.

Όταν έχετε αλλεργίες, το σώμα σας είναι σε κατάσταση έντασης. Όταν το παρακάνετε με το άγχος, θα αυξήσετε τη φλεγμονή και θα αποτρέψετε την εμφάνιση θεραπείας. Μπορεί να είναι πρόκληση αλλά πρέπει να ξεκουράζεστε και θα βρείτε τον ρυθμό σας μόνοι σας.

Ένας υπνάκος αντί για μια προπόνηση, μια ταινία αντί για μια βραδινή έξοδος, ένα σπιτικό γεύμα αντί ένα δείπνο έξω είναι όλα τα πράγματα που θα θρέψουν το σώμα σας και θα επιτρέψουν στο ανοσοποιητικό σας σύστημα να χαλαρώσει και για να αντιμετωπίσει οποιαδήποτε φλεγμονή.


  • Πάρτε το σωστό είδος προβιοτικού.

Υπάρχουν πολλές λύσεις για την υποστήριξη της υγείας του εντέρου. Μία από αυτές εξασφαλίζει τη σωστή ισορροπία των βακτηριδίων στο έντερο. Ένας τρόπος για να το κάνετε αυτό είναι να πάρετε ένα προβιοτικό. Όλα τα προβιοτικά δεν είναι ίδια και κάποια μπορούν ακόμη και να επιδεινώσουν τις αλλεργίες. Το σωστό είδος προβιοτικού μπορεί να βοηθήσει με την αντίδραση της ισταμίνης στο σώμα. Φυσικά, καλό είναι  να καταλαμβάνονται με φειδώ γιατί έχουν και αυτά υψηλά ποσοστά ισταμίνης.

 

  • Αποφύγετε τις επιθετικές δίαιτες.

Οι επιθετικές και περιοριστικές δίαιτες είναι στρεσογόνοι παράγοντες για το ανθρώπινο σώμα. Μπορούν να προκαλέσουν απώλεια βάρους, πράγμα που θα  οδηγήσει σε μεγαλύτερη αλλεργική αντίδραση. Η συνειδητοποίηση του τι βάζουμε στο σώμα μας και η παρακολούθηση των αντιδράσεων του οργανισμού μας είναι πολύ σημαντική, ακόμη και όταν κάνουμε και υγιεινά πράγματα.

 

Επισκεφθείτε το κατάστημα ikonomakis.gr για να ανακαλύψετε υποαλλεργικά προϊόντα ομορφιάς!

ΑΦΗΣΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ.

Όλα τα σχόλια αναθεωρούνται πριν εγκριθεί η δημοσίευση τους.


ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ