5 ΧΤΕΝΙΣΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΟ

5 ΧΤΕΝΙΣΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΟ

Στην αληθινή ζωή, είναι δύσκολο να κρατήσει κανείς αξιοπρεπή τα μαλλιά του κατά την ώρα της γυμναστικής. Για όλες εσάς που το κάνετε να φαίνεται εξαιρετικά εύκολο το να είναι κανείς κομψός και ιδρωμένος, σας ζηλεύουμε. Δεν μπορούμε να πούμε ότι είμαστε τόσο τυχεροί, αλλά  ως λάτρεις του γυμναστηρίου που έχουν επίσης ένα φλογερό πάθος για την ομορφιά, συνειδητοποιούμε ότι πρέπει να υπάρχουν χτενίσματα για το γυμναστήριο που είναι εύκολο να κάνουμε και να φαίνονται όμορφα, ακόμα και κατά τη διάρκεια των εξοντωτικών προπονήσεων. Σίγουρα, μπορεί να σας πάρουν λίγο περισσότερο χρόνο από αυτή την αλογοουρά των 5 δευτερολέπτων, αλλά θα νιώσετε σαν να έχετε αποκτήσει τα μαλλιά των ονείρων σας.

Με την βοήθεια του κομμωτή Johnny Rackleff με έδρα τη Νέα Υόρκη, ορίστε τα χτενίσματα για κάθε είδους προπόνηση.

 

Για τους λάτρεις της μπάρας.

Καθαρίστε τα αθλητικά παπούτσια σας, βάλτε το αγαπημένο σου αθλητικό σουτιέν, και στη συνέχεια απομακρύνετε τα μαλλιά σας από το πρόσωπό σας. Αντί να επιλέξετε την παραδοσιακή πλεξούδα, σκεφτείτε να πλέξετε τα μαλλιά σας πίσω σε έναν ανεπιτήδευτο αλλά σικ κότσο. Για να κάνετε αυτό το χτένισμα στο σπίτι, χωρίστε τα μαλλιά σας στη μέση και στη δουλέψτε με κάθε μέρος ξεχωριστά. «Διαχωρίστε σε τρία μέρη κάθε τμήμα και κάντε μία ολλανδική πλεξούδα, που τελειώνει στον αυχένα του λαιμού σας», εξηγεί ο Rackleff. Μόλις ολοκληρωθεί η μία πλεξούδα, ξεκινήστε την δεύτερη  στο δεύτερο τμήμα των μαλλιών σας. Μόλις έχετε και τις δύο πλεξούδες, προσθέστε ένα λαστιχάκι για να ασφαλίσετε τις πλεξίδες μαζί και στη συνέχεια να κάντε με το υπόλοιπο της αλογοουράς έναν ατημέλητο κότσο.

 

Για τους λάτρεις των γιόγκα και πιλάτες.

Μας βολεύουν οι δύο ψηλοί κότσοι και σίγουρα θα συμφωνήσετε. Για να δώσετε λίγο περισσότερο ενδιαφέρον στο look αυτό, γυρίστε τα μαλλιά σας προς τα κάτω ώστε να δημιουργήσετε ανάποδες γαλλικές κοτσίδες στην κάτω πλευρά των μαλλιών σας. «Χωρίστε τα μαλλιά σας στη μέση και ξεκινήστε την ανάποδη γαλλική πλεξούδα στον αυχένα του λαιμού σας, εστιάζοντας την πλεξούδα προς τα πάνω στην κορυφή του κεφαλιού σας όπου θα δημιουργήσετε τους κότσους»,  λέει ο Rackleff. Μόλις και οι δύο πλεξούδες φτάσουν στην κορυφή του κεφαλιού σας, ασφαλίστε τες με ένα λαστιχάκι για να δημιουργήσετε δύο αλογοουρές. Από εκεί, τυλίξτε τες σε δύο κότσους και στερεώστε τα με τσιμπιδάκια.

 

 

 

Για τον δρομέα μακρινών αποστάσεων ή τον χορευτή της Zumba.

Ιδανική για τον δρομέα μεγάλων αποστάσεων που δεν θέλει να έχει τα μαλλιά στο πρόσωπό του, είναι αυτή η απλή αλλά όμορφη αλογοουρά. «Ξεκινήστε συγκεντρώνοντας όλα τα μαλλιά σας στο πίσω μέρος του κεφαλιού σας και στη συνέχεια φτιάξτε τη γαλλική πλεξούδα σας στο κέντρο», εξηγεί ο Rackleff. Όταν η πλεξίδα σας φτάνει στον αυχένα του λαιμού σας, μαζέψτε τα υπόλοιπα μαλλιά σε μια αλογοουρά και ασφαλίστε την με ένα λαστιχάκι. Για να το  κρύψετε, «στρίψτε μία τούφα γύρω από τη βάση της αλογοουράς και στη συνέχεια κρατήστε το στη θέση του με τσιμπιδάκια.

 

Για το ποδήλατο.

Ήρθε η ώρα να εμφανίσετε το παιδί το οποίο κρύβετε μέσα σας, φτιάχνοντας τα μαλλιά σας πολύ απλά, όπως τότε. Και αυτό είναι το μόνο που χρειάζεστε για να επιτύχετε αυτό το look με τους χαμηλούς κότσους σε κάθε πλευρά. «Ξεκινήστε διαιρώντας τα μαλλιά σας στο κέντρο για να σχηματιστούν δύο τμήματα», εξηγεί ο Rackleff. Από εκεί, «πάρτε το μπροστινό μέρος του πρώτου τμήματος και τυλίξτε τα μαλλιά σας με κίνηση προς τα μέσα. Μόλις φτάσετε στο κάτω μέρος του αυτιού σας, συγκεντρώστε τα υπόλοιπα μαλλιά σας σε ένα κοτσάκι». Επαναλάβετε την ίδια διαδικασία με το άλλο τμήμα μαλλιών και έπειτα προετοιμαστείτε να κάνετε όσο ποδήλατο θέλετε. Αν θέλετε στερεώστε τα και με τσιμπιδάκια αν κάνετε λίγο πιο έντονη γυμναστική.

Μπείτε στο site ikonomakis.gr για να βρείτε τα προϊόντα για να δημιουργήσετε τα παραπάνω looks ή κλείστε ένα ραντεβού στα κομμωτήρια IKONOMAKIS HAIR & BEAUTY EXPERTS στο Χαλάνδρι για να δημιουργήσουμε εμείς για εσάς τα χτενίσματα αυτά.

Υποβάλετε ένα σχόλιο

Έχετε υπόψη ότι τα σχόλια χρειάζεται να λάβουν έγκριση προτού δημοσιευτούν.