ΔΩΡΕΑΝ μεταφορικά για παραγγελίες άνω των 35€ & Δωρεάν αντικαταβολή

Η ΛΙΣΤΑ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ ΓΙΑ ΜΑΚΡΟΖΩΙΑ

ΑΠΟ Elena Tsakiridou on October 14, 2019

Ήταν η χρονιά του κουνουπιδιού, των κανναβινοειδών και των ειδών με κάνναβη και κουνουπίδι.

Ήταν το 2018. Όλα όσα αγαπούσατε ήταν ξαφνικά φτιαγμένα από κουνουπίδι ή με εκχύλιση κάνναβης. Καθρέφτες μπόρεσαν να είναι οι προσωπικοί σας γυμναστές  και όλοι ξέφυγαν από τις παλιές συμβουλές και αποφάσισαν να παρακάμψουν το πρωινό. Ρίξτε μια ματιά στις δέκα μεγαλύτερες τάσεις διατροφής και φυσικής κατάστασης του 2018 για να σας βοηθήσουν να προετοιμαστείτε για τις αποφάσεις του νέου έτους.  

  • Μανία με τα κανναβινοειδή.

Η κανναβιόλη είναι ένα μη-τοξικό εκχύλισμα μαριχουάνας ή κάνναβης που έχει προσφερθεί ως θεραπεία, για άγχος, αϋπνία και άλλες φλεγμονώδεις καταστάσεις. Αν και είναι εδώ και χρόνια, εμφανίστηκε το 2018 και βρήκε τον δρόμο της σε μια σειρά από χάπια, καραμέλες, σπρέι, μπισκότα ακόμη και προϊόντα ομορφιάς όπως scrub για το κεφάλι και μάσκαρα. Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι ο ευρωπαϊκός οργανισμός εξακολουθεί να απαγορεύει τη χρήση της ως πρόσθετο τροφίμων, αν και οι κανόνες και οι κανονισμοί ποικίλουν κατά κράτος.


  • Γυμναστική όπου και όπως την θέλουμε.

Το να κάνετε προπονήσεις στο σαλόνι σας, θα έλεγε κανείς πως  είναι τόσο παλιό όσο η κασέτα. Αλλά το 2018, η έννοια αυτή επαναπροσδιορίστηκε πλήρως. Μπορείτε να κάνετε ζωντανή προπόνηση από διάσημους εκπαιδευτές απευθείας στο τηλέφωνό σας, στο laptop ή στην οθόνη της τηλεόρασης σας κάθε μέρα. Δεν θέλετε να κάνετε σε ζωντανή τάξη; Υπάρχουν επίσης εκατοντάδες on-demand προπονήσεις για να επιλέξετε, έτσι οι δικαιολογίες περί κόπωσης για την προπόνηση είναι επίσημα προβλήματα του παρελθόντος.

 

 

 

 

 

 


  • Η τρέλα με το κουνουπίδι.

Το κουνουπίδι σε πίτσα. Το κουνουπίδι στο ρύζι. Το κουνουπίδι με βρώμη. Το 2018, το κουνουπίδι μπορούσε να μπει σε οτιδήποτε θέλετε. Τα ράφια των σουπερμάρκετ είναι πλέον εφοδιασμένα με επιλογές πίτσα χαμηλής περιεκτικότητας σε υδατάνθρακες με κουνουπίδι, με το αγαπημένο αυτό λαχανικό των σταυροφόρων.


  • Οδηγίες για διαλογισμό.

Η χρήση του διαλογισμού ήταν κάτι που όλοι γνωρίζαμε ότι πρέπει να προσπαθήσουμε αλλά δεν γνωρίζαμε πώς. Τώρα είναι πιο εύκολο από ποτέ να το κάνετε μέσα από διαφορετικές μορφές διαλογιστικής πρακτικής με εφαρμογές. Μπορείτε να διαλογίζεστε ενώ περπατάτε, όσο κάθεστε στο μετρό, ή ακόμα και ενώ τρέχετε.

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Οι ερωτήσεις μας για το κολλαγόνο.

Ήταν ένα από τα κορυφαία ζητήματα ομορφιάς του 2018 αν πρέπει να πίνω ή όχι κολλαγόνο. Η απάντηση δεν είναι απλά ναι ή όχι, ειδικά αν το πάρει κανείς από την σκοπιά της αντιγήρανσης. «Το κολλαγόνο είναι ένα μεγάλο μόριο και ως επί το πλείστον αναλύεται στα συστατικά του αμινοξέα στο έντερο», λέει ο Dr. Joshua Zeichner, διευθυντής καλλυντικών και κλινικών ερευνών στην δερματολογία στο νοσοκομείο Mount Sinai της Νέας Υόρκης.


«Έχει προταθεί ότι αυτά τα αμινοξέα εισέρχονται στην κυκλοφορία του αίματος και παρέχουν τα δομικά στοιχεία για νέα υγιή παραγωγή κολλαγόνου». Ωστόσο, η κριτική επιτροπή εξακολουθεί να είναι αρνητική για τα συμπληρώματα κολλαγόνου. «Ωστόσο, αν θέλετε να το δοκιμάσετε μόνοι σας, υπάρχουν περισσότερα χάπια και σκόνες από ποτέ άλλοτε, για να ξεκινήσετε την εξωγενή πρόσληψη κολλαγόνου.


  • Η γυμναστική στο σπίτι.

Πότε θέλαμε πραγματικά να πάμε γυμναστήριο και δεν πήγαμε τελικά; Ε λοιπόν αυτές οι μέρες έχουν τελειώσει. Αυτή ήταν η χρονιά της προπόνησης υψηλής τεχνολογίας με το γυμναστήριο στο σπίτι. Αυτό που μοιάζει με οποιοδήποτε καθρέφτη πλήρους μήκους είναι στην πραγματικότητα μια διαδραστική οθόνη που μεταδίδει ζωντανά ή προ-ηχογραφημένα workouts απευθείας στο σπίτι σας.

 

 

 

 

 

 

  • Καραμέλες για ενηλίκους.

Δεν υπάρχει τίποτα σέξι ή διασκεδαστικό σχετικά με τη λήψη βιταμινών, εκτός αν πακετάρετε τις εν λόγω βιταμίνες σε μορφή καραμέλας. Οι καραμέλες για ενηλίκους εμφανίστηκαν φέτος.


  • Τηγανιτό αλλά στον αέρα.

Ανεξάρτητα από το πόσο αγαπάτε τα τηγανητά τρόφιμα, δεν θα σας αγαπήσουν ποτέ πίσω. Γι 'αυτό και είμαστε τόσο ευγνώμονες που το 2018 μας εισήγαγε στη νέα φριτέζα: μια νέα, κομψή συσκευή κουζίνας που τροφοδοτεί τα τρόφιμα με ζεστό αέρα και δεν χρειάζεται σχεδόν καθόλου λάδι. Οτιδήποτε μπορείτε να ψήνετε ή να τηγανίζετε μπορείτε να το μαγειρέψετε στη φριτέζα σας κατά το ήμισυ του χρόνου και να εξοικονομήσετε όλες αυτές τις επιπλέον θερμίδες για κάτι άλλο.



  • Ο αντίκτυπος της Meghan Markle.

Ο βασιλικός γάμος έφερε έναν τόνο ερωτήσεων σχετικά με τη διατροφή και τη ρουτίνα της Meghan Markle. Μια σύντομη απάντηση είναι πως κάνει μια διατροφή βασισμένη κυρίως στα λαχανικά , αγαπάει το κρασί και τις πατάτες, και αγαπάει την γιόγκα και το πιλάτες.

 

 

 

 

 

 

  • Διαλείπουσα νηστεία για δίαιτα.

Αποδεικνύεται ότι το πρωινό μπορεί να μην είναι το πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας. Μια στρατηγική διατροφής που ονομάζεται διαλείπουσα νηστεία κέρδισε δημοτικότητα το 2018. Σπάει την ημέρα σας σε δύο περιόδους: ένα μέρος νηστείας και ένα μέρος που τρώτε. Οι περισσότεροι υποστηρικτές ακολουθούν τον κανόνα 16: 8, ο οποίος είναι 16 ώρες νηστείας ακολουθούμενος από οκτώ ώρες φαγητού, που μοιάζει με το ξεκίνημα του πρώτου γεύματος της ημέρας το μεσημέρι και τελειώνει στις οκτώ το βράδυ. Μελέτες έχουν δείξει ότι η νηστεία μπορεί όχι μόνο να είναι ένα αποτελεσματικό εργαλείο απώλειας λίπους αφού τρώτε λιγότερες θερμίδες συνολικά, δημιουργώντας ένα έλλειμμα, αλλά μπορεί επίσης να είναι ευεργετικό για την άμυνα κατά των μικροβίων του εντέρου.


Μπορείτε να βρείτε συμπληρώματα διατροφής στο site ikonomakis.gr.

ΑΦΗΣΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ.

Όλα τα σχόλια αναθεωρούνται πριν εγκριθεί η δημοσίευση τους.


ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ