ΤΟ ΚΙΝΗΜΑ NO BUY BEAUTY ΕΡΧΕΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑΡΑΚΟΥΝΗΣΕΙ ΤΗΝ ΡΟΥΤΙΝΑ ΟΜΟΡΦΙΑΣ ΣΑΣ

ΑΠΟ Elena Tsakiridou on September 23, 2019

Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι τα κοινωνικά μέσα έχουν αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο προσεγγίζουμε την ομορφιά. Πάρτε το φαινόμενο του contouring, τα βίντεο στο YouTube έχουν συγκεντρώσει πάνω από 14 εκατομμύρια views μόνο τον περασμένο χρόνο και συνεχίζει να είναι ισχυρό το κίνημα και επτά χρόνια αφότου η Kim Kardashian δημοσίευσε ένα την contouring selfie της στο Twitter.

Έχοντας τις τελευταίες τάσεις και μάρκες ομορφιάς στα χέρια μας, σίγουρα έχουμε τροφοδοτήσει την ανάπτυξη της ταχείας ομορφιάς και ως εκ τούτου αγοράζουμε περισσότερα από ποτέ. Η πανταχού παρούσα τριών βημάτων ρουτίνα «καθαρισμός, τόνωση, ενυδάτωση», έχει εξελιχθεί σε πιθανό τελετουργικό οκτώ βημάτων με τη βοήθεια των ορών, κρεμών και πούδρας για ομορφιά. Οι συνολικές ετήσιες πωλήσεις προϊόντων προσωπικής φροντίδας και προϊόντων ομορφιάς προβλέπεται να φθάσουν τα 500 δισεκατομμύρια ευρώ μέχρι το 2020.

Ωστόσο, καθώς η συνειδητοποίηση σχετικά με τη βιωσιμότητα αυξάνεται, η κοινή γνώμη αρχίζει να στρέφεται κατά της μαζικής κατανάλωσης, με μια αυξανόμενη κίνηση μέσα από τα κοινωνικά μέσα που μας ενθαρρύνει να αντισταθούμε στον εθισμό της ομορφιάς μας με περισσότερους τρόπους από έναν.

 

Η άνοδος του κινήματος #NoBuy.

Όταν η blogger ομορφιάς Serein Wu μοιράστηκε το βίντεο #nobuy με τους σχεδόν 124k συνδρομητές της στο YouTube τον Ιανουάριο, πήρε εκατοντάδες υποστηρικτικά σχόλια. «Πάντα αγαπούσα την ομορφιά, αλλά φτάσαμε σε ένα σημείο όπου έγινε υπερβολικό και περισσότερο ενδιαφερόμουν για την ποσότητα παρά για την ποιότητα κάθε προϊόντος», λέει η Wu. «Μέρος αυτού ήταν η αυξανόμενη συχνότητα νέων μαρκών και ένα μέρος της ήταν η κοινότητα ομορφιάς που πάντα θέλει περισσότερα. Μιλάμε για ποιότητα πάνω από ποσότητα, για καθαρά, σωστά συστατικά και εναλλακτικές πηγές που μπορούμε να εκμεταλλευτούμε. Υπάρχει η ικανοποίηση στο τελείωμα του προϊόντος.»

Μια άλλη YouTuber, η Hannah Louise Poston, ολοκλήρωσε το #nobuy έτος της το 2018 και αποκάλυψε ότι είχε καταφέρει να μειώσει τις μηνιαίες δαπάνες φροντίδας της επιδερμίδας από 220 ευρώ σε 49 ευρώ. Το βίντεο που περιγράφει τον τρόπο με τον οποίο το έτος που δεν αγοράζει άλλαξε την ρουτίνα της περιποίησης της επιδερμίδας έχει προβληθεί πάνω από 28k φορές από τον Δεκέμβριο.

 

 

 

Το φαινόμενο Attenborough στην ομορφιά.

Δεν είναι μόνο τα οικονομικά οφέλη που οδηγούν σε αυτό το κίνημα. Με τη βοήθεια του προγράμματος «The Planet» του David Attenborough στο Netflix και την ακούραστη εκστρατεία της Σουηδής έφηβης Greta Thunberg, ο όλο και πιο ορατός αντίκτυπος των ενεργειών μας στο περιβάλλον αρχίζει να κάνει τους ανθρώπους να ξανασκεφτούν την κατανάλωσή τους.

«Η ομορφιά είναι μια βιομηχανία εκατομμυρίων», λέει η Lisa Payne, ανώτερη συντάκτης ομορφιάς στην εταιρία Stylus. Αλλά, λέει, πως οι στάσεις αρχίζουν να αλλάζουν. Στο παρελθόν, αν δεν μας άρεσε ένα gel ή μια κρέμα προσώπου, δεν σκεφτήκαμε την ανακύκλωση αυτού του προϊόντος ή την εξεύρεση διαφορετικής χρήσης γι 'αυτό, απλά θα αγοράζαμε κάτι άλλο. «Τώρα αυτή η σπατάλη είναι τόσο πιο προφανής μέσα από το φακό της αειφορίας».

Η τάση «νηστείας του δέρματος».

Εκτός από το hashtag #shopmystash, το οποίο ενθαρρύνει τους οπαδούς ομορφιάς να αξιοποιήσουν τα υπάρχοντα προϊόντα τους και να μοιραστούν τα αποτελέσματα, μια άλλη προσέγγιση που trend σε όλα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι η ιδέα της «νηστείας του δέρματος». Η νηστεία του δέρματος σημαίνει ότι δεν χρησιμοποιούνται καθόλου προϊόντα φροντίδας του δέρματος για μια ημέρα ή ακόμη και μια εβδομάδα, με στόχο τη βελτίωση της επιδερμίδας (καθώς επίσης και τη μείωση της κατανάλωσης του προϊόντος). Πρόκειται για μια προσέγγιση που υποστηρίζεται από την ιαπωνική εταιρεία περιποίησης επιδερμίδας Mirai Clinical. «Με την εφαρμογή υπερβολικής ποσότητας ενυδατικής κρέμας σε καθημερινή βάση, το δέρμα μπορεί να γίνει πολύ τεμπέλικο για να παράγει τα δικά του φυσικά έλαια και υγρασία», λέει ο ιδρυτής της μάρκας Koko Hayashi. «Η παράκαμψη της ενυδατικής κρέμας εντελώς μία φορά την εβδομάδα ή η μείωση της ποσότητας, βοηθά να ξυπνήσει η φυσική ικανότητα του δέρματος σας να ενυδατώνει και να ισορροπείται από μέσα».

Η τεχνική εμφανίστηκε σε διάφορα θέματα στο φόρουμ Reddit's Skincare Addiction και Asian Beauty, με ανθρώπους που μοιράζονται τις εμπειρίες τους και κόβουν όχι μόνο την ενυδατική κρέμα αλλά σχεδόν όλα τα προϊόντα τους σε μια προσπάθεια να βελτιώσουν την επιδερμίδα τους. «Η υπερβολική χρήση των προϊόντων μπορεί να οδηγήσει σε ερεθισμό του δέρματος και το να κάνετε ένα διάλειμμα μπορεί να επιτρέψει την αποκατάσταση του δέρματός σας», λέει ο Joshua Zeichner.

 

 

Η προσέγγιση του εμπειρογνώμονα της φροντίδας του δέρματος.

Η πλειοψηφία των ειδικών του δέρματος, συμπεριλαμβανομένου του αισθητικού κλινικού ιατρού dr.David Jack και της δερματολόγου Dr Stefanie Williams, λένε ότι καθαρίζοντας το δέρμα σας δύο φορές την ημέρα, χρησιμοποιώντας έναν αντιοξειδωτικό ορό και SPF κατά τη διάρκεια της ημέρας και μια θεραπεία με βάση τη ρετινόλη ή τη βιταμίνη C το βράδυ, αποτελούν θεμελιώδη βήματα που πρέπει όλοι να ακολουθήσουμε.

Για όσους θέλουν λίγο περισσότερη καθοδήγηση αξίζει να αναζητήσετε τις συμβουλές της συμβουλευτικής φροντίδας της επιδερμίδας, όπου ειδικοί χρησιμοποιούν το εργαλείο διαγνωστικής για να σαρώσει το δέρμα σας και στη συνέχεια συνιστά συγκεκριμένα προϊόντα και υπηρεσίες ανάλογα με τον προϋπολογισμό σας.

Ενώ τα #NoBuy posts δεν μπορούν να πάρουν τόσα likes όσα ένα post με contouring, οι απόψεις είναι υπέρ. Είτε εμπνέει τους ανθρώπους να μειώσουν το ποσό των προϊόντων που χρησιμοποιούν είτε απλώς να τελειώσουν ό, τι είναι ήδη στην τσάντα μακιγιάζ πριν το αντικαταστήσουν, αυτές οι κινήσεις μπορούν να είναι σωτήριες για τον πλανήτη και την υγεία μας.  

Μπείτε στο site ikonomakis.gr για να βρείτε τα καλύτερα προϊόντα περιποίησης της επιδερμίδας σας.

ΑΦΗΣΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ.

Όλα τα σχόλια αναθεωρούνται πριν εγκριθεί η δημοσίευση τους.


ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ