BLOG

Δεν είναι μυστικό ότι για κάθε μέρα που καθόμαστε στο γραφείο μετά έχουμε σοβαρές στην υγεία, από τον πόνο στην πλάτη μέχρι πιο περίπλοκα ζητήματα, όπως ο αυξημένος κίνδυνος καρδιακών παθήσεων. Για να μην αναφερθούμε στο ότι το να κοιτάει κανείς έναν υπολογιστή και να πληκτρολογεί για ώρες με λίγη σωματική δραστηριότητα μπορεί να ρουφήξει όλη την ενεργητικότητα.

Αλλά είναι δυνατό να μειώσετε την ένταση και την δυσφορία που προκαλεί η εργασία στο σώμα σας και στο μυαλό σας. Ορίστε , τρία απλά πράγματα που μπορείτε να κάνετε κάθε βράδυ για να ανακουφιστείτε λίγο από το άγχος.  

 Όταν κοιτάζετε μια οθόνη τηλεφώνου ή υπολογιστή, το πρόσωπό σας εκτίθεται αυτόματα σε μπλε φως, το οποίο μπορεί να επηρεάσει τον ύπνο σας, να προκαλέσει προβλήματα υγείας και να προκαλέσει ασθένειες, σύμφωνα με την Ιατρική Σχολή του Χάρβαρντ.

 

 

ΤΑ MUST ΒΗΜΑΤΑ ΠΕΡΙΠΟΙΗΣΗΣ ΤΗΣ ΕΠΙΔΕΡΜΙΔΑΣ ΠΡΙΝ ΤΟΝ ΥΠΝΟ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΕΝΤΟΝΗ ΜΕΡΑ ΣΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ

 

 

Εκτός αυτού, αυτό το ενοχλητικό φως μπορεί επίσης να συμβάλει στην πρόωρη γήρανση του δέρματος που περιλαμβάνει αποχρωματισμό, ρυτίδες και απώλεια ελαστικότητας.

Η Αμερικανική Ακαδημία Δερματολογίας συνιστά να χρησιμοποιείτε κρέμα ματιών για να μειώσετε τα σημάδια γήρανσης γύρω από την ευαίσθητη αυτήν περιοχή.

Ο καλύτερος τρόπος εφαρμογής: βεβαιωθείτε ότι το πρόσωπό σας είναι καθαρό και στεγνό. Τοποθετήστε λίγη ποσότητα κρέμας κάτω από το μάτι και γύρω από το οστό του και απλώστε απαλά μέχρι να απορροφηθεί πλήρως.

 

 

 

ΤΑ MUST ΒΗΜΑΤΑ ΠΕΡΙΠΟΙΗΣΗΣ ΤΗΣ ΕΠΙΔΕΡΜΙΔΑΣ ΠΡΙΝ ΤΟΝ ΥΠΝΟ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΕΝΤΟΝΗ ΜΕΡΑ ΣΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ

 

 

  • Κάντε μερικές απλές ασκήσεις για τα μάτια.

Εάν ο υπολογιστής σας είναι ο πλησιέστερος σύντροφος στο γραφείο σας, πιθανόν να εστιάζετε τα μάτια σας όλη την ημέρα, το οποίο μπορεί να οδηγήσει σε πρόβλημα στα μάτια. Μια μελέτη που δημοσιεύτηκε από το Διεθνές περιοδικό Επιστημών Υγείας διαπίστωσε ότι πάνω από το 70% του πληθυσμού αντιμετωπίζει κάποιο είδος επώδυνου οφθαλμικού συμπτώματος από την έκθεση στις οθόνες τους.

Σύμφωνα με τα Εθνικά Ινστιτούτα Υγείας, η δαπάνη λίγων λεπτών για να κάνετε απλές ασκήσεις ματιών μπορεί να βοηθήσει στην καταπολέμηση συμπτωμάτων όπως θολή όραση, πονοκέφαλος και ξηροφθαλμία, οδηγώντας σε πιο ξεκούραστο ύπνο και πιο παραγωγική μέρα. Πριν κοιμηθείτε τη νύχτα, δοκιμάστε να κάνετε μερικά από αυτά.

Αλλαγή εστίασης: Κρατήστε το δάχτυλό σας σε μικρή απόσταση από τα μάτια σας και επικεντρωθείτε σε αυτό. Χωρίς να αλλάξετε την εστίαση, μετακινήστε το μακριά από το πρόσωπό σας. Μόλις το χέρι σας είναι τεντωμένο, κοιτάξτε τον τοίχο πίσω από το δάχτυλό σας, επιστρέψτε την εστίαση μετά πίσω στο δάχτυλό σας και μετακινήστε το προς το πρόσωπό σας. Χαλαρώστε τα μάτια σας και επαναλάβετε μερικές φορές.

 

 

ΤΑ MUST ΒΗΜΑΤΑ ΠΕΡΙΠΟΙΗΣΗΣ ΤΗΣ ΕΠΙΔΕΡΜΙΔΑΣ ΠΡΙΝ ΤΟΝ ΥΠΝΟ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΕΝΤΟΝΗ ΜΕΡΑ ΣΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ

 

 


Κοντινή και μακρινή εστίαση: Κρατήστε τον αντίχειρά σας περίπου ένα βήμα μακριά από το πρόσωπό σας και εστιάστε σε αυτό. Μετά από περίπου 15 δευτερόλεπτα, κοιτάξτε στο βάθος για άλλα 15 δευτερόλεπτα. Στη συνέχεια, επιστρέψτε την εστίασή σας στον αντίχειρά σας. Επαναλάβετε μερικές φορές.


Οχτάρια: Φανταστείτε μια εικόνα του αριθμού οκτώ στο πάτωμα αρκετά μακριά σας. Ακολουθήστε με το βλέμμα σας το σχήμα του αριθμού για περίπου ένα λεπτό, αλλάζοντας τις κατευθύνσεις κάθε λίγο.


  • Χαλαρώστε με στάσεις της γιόγκα.

Το Εθνικό Ίδρυμα ύπνου λέει ότι οι άνθρωποι που κάνουν γιόγκα πριςν κοιμηθούν, κοιμούνται περισσότερο, ταχύτερα και δεν χαλάνε τον ύπνο τους τόσο όσο άτομα που δεν κάνουν γιόγκα μετά από μία χαοτική μέρα. Οι χαλαρωτικές στάσεις της γιογκα, βοηθούν στην χαλάρωση και μπορούν να βοηθήσει στην ανακούφιση από την ένταση και το στρες.

 

 

ΤΑ MUST ΒΗΜΑΤΑ ΠΕΡΙΠΟΙΗΣΗΣ ΤΗΣ ΕΠΙΔΕΡΜΙΔΑΣ ΠΡΙΝ ΤΟΝ ΥΠΝΟ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΕΝΤΟΝΗ ΜΕΡΑ ΣΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ

 

 

Η στάση με το γόνατο του παιδιού: Γονατίστε στο πάτωμα με τα μεγάλα δάχτυλα των ποδιών σας να αγγίζουν το ένα το άλλο. Καθίστε στις φτέρνες σας και επεκτείνετε τα γόνατά σας. Χαλαρώστε τον κορμό σας και απλώστε τα χέρια σας μπροστά σας, με το μέτωπό σας να αγγίζει το πάτωμα.


Η στάση της ξαπλωμένης πεταλούδας: Ξαπλώστε στο έδαφος με το στομάχι σας στραμμένο προς τα πάνω. Πιέστε τα πέλματα των ποδιών σας έτσι ώστε τα πόδια σας να κάνουν ένα σχήμα διαμαντιού και αφήστε τα γόνατά σας να χαλαρώσουν στο πλάι.


Η στάση με τα πόδια ψηλά: Αυτό είναι ακριβώς αυτό που ακούγεται.

Ξαπλώστε και πιέστε τα οστά της λεκάνης σας όσο πιο κοντά μπορείτε στον τοίχο. Σηκώστε τα πόδια σας έτσι ώστε να τα έχετε σε γωνία 90 μοιρών και κρατήστε τη στάση για λίγα λεπτά.