ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΜΑΛΛΙΑ ΣΑΣ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΠΙΟ ΛΕΠΤΑ ΑΠΟ ΟΤΙ ΣΥΝΗΘΩΣ

ΑΠΟ Elena Tsakiridou on December 12, 2019

Η απώλεια μαλλιών επηρεάζει πάνω από 8 εκατομμύρια άτομα στην Αγγλία. Από το να λεπταίνει η τρίχα σας μέχρι την τριχόπτωση, το να χάνετε περισσότερα μαλλιά από ότι συνήθως σας κάνει να νιώθετε ένταση και να μην έχετε αυτοπεποίθηση. Αλλά υπάρχουν αιτίες στο γιατί πέφτουν τα μαλλιά στις γυναίκες. Μιλήσαμε με μερικούς από τους τοπ ειδικούς για τα μαλλιά στην Αγγλία, διαιτολόγους και γιατρούς για να μάθουμε τι προκαλεί την τριχόπτωση και πως μπορείτε να την περιορίσετε.

 

Τι προκαλεί την τριχόπτωση στις γυναίκες;

Η τριχόπτωση μπορεί να είναι αποτέλεσμα διαφόρων παραγόντων, κυρίως του στρες της ελλιπής δίαιτας σε θρεπτικά συστατικά και πρωτεΐνη. Άλλοι ένοχοι μπορεί να είναι τα χαμηλά επίπεδα σιδήρου, προβλήματα στον θυρεοειδή, ορμονικές ανισορροπίες ή διακυμάνσεις, εμμηνόπαυση και κακή υγεία μαλλιών.

«Ασχολούμαστε και σκεφτόμαστε πολλά διαφορετικά πράγματα, την δουλειά, κοινωνική ζωή και οικογένεια, που όλα αυτά μπορούν να επηρεάσουν την δίαιτά μας και γενικότερα την υγεία των μαλλιών μας, που ως αποτέλεσμα, έχει τεράστιο αντίκτυπο στην υγεία και την ελαστικότητα των μαλλιών μας», λέει η στιλίστας Samantha Hillbery.

Πόση απώλεια μαλλιών θεωρείται φυσιολογική ;

Όλοι χάνουμε μαλλιά κάθε μέρα όταν τα βουρτσίζουμε, τα λούζουμε ή φτιάχνουμε τα μαλλιά μας. Μπορεί να φαίνεται πως είναι πολύ, όλοι φοβόμαστε όταν βρίσκουμε τούφες από τα μαλλιά μας στο ντουζ, αλλά η ειδικός στις τρίχες Anabel Kingsley μας λέει πως και 100 τρίχες την ημέρα να χάνετε, θεωρείται φυσιολογικό.

 

 

Ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος γα να δυναμώσετε τα μαλλιά σας ;

«Η υγεία των μαλλιών μας ξεκινάει από μέσα μας», μας συμβουλεύει η διαιτολόγος Kyla Newcombe. «Ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για να κερδίσουν τα μαλλιά σας θρεπτικά συστατικά είναι να τους δώστε συστατικά που είναι ουσιαστικά για την υγεία τους. Ο σίδηρος και η νιασίνη ( βιταμίνη Β3) αποτελούν το κλειδί για την σωστή κυκλοφορία του αίματος στο τριχωτό της κεφαλής και ο ψευδάργυρος είναι κρίσιμος για τη διάσπαση των κυττάρων των τριχοθυλακίων. Εάν κάνετε μια μόνο αλλαγή στη διατροφή σας για πιο πυκνά μαλλιά, θα σας συνιστούσα να εξετάσετε την πρόσληψη πρωτεϊνών. Η κερατίνη είναι ο τύπος πρωτεΐνης που συνθέτει τη δομή των μαλλιών σας, οπότε βεβαιωθείτε ότι παρέχετε αυτά τα δομικά στοιχεία για ισχυρά μαλλιά », λέει.

«Επίσης μην φοβάστε να τρώτε λιπαρά. Οι Ινουίτ είναι γνωστοί για τα λαμπερά τους μαλλιά λόγω μιας διατροφής γεμάτης με πλούσια σε λιπαρά τρόφιμα - ειδικά ψάρια και θαλασσινά - Οι δίαιτες χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά είναι ένα από τα χειρότερα για μας. Επιπλέον χρειαζόμαστε και πολλά λιπαρά για να παράγουμε ορμόνες στο σώμα, άρα είναι πολλά τα οφέλη που παρέχουν», λέει η Newcombe.

 

Εκτός από τις διατροφικές αλλαγές, υπάρχουν προϊόντα που μπορούν να βοηθήσουν στην απώλεια μαλλιών;

Η Kingsley υποδεικνύει ότι η φροντίδα του τριχωτού της κεφαλής σας είναι απαραίτητη εάν θέλετε να αυξήσετε το ποσοστό αύξησης των τριχών σας. «Υπάρχουν συστατικά που μπορούν να βοηθήσουν στη βελτιστοποίηση του περιβάλλοντος του τριχωτού της κεφαλής για να ενθαρρύνουν και να υποστηρίξουν την υγιή ανάπτυξη των τριχών», λέει.

Έτσι, ποια προϊόντα λειτουργούν και πώς μπορείτε να βεβαιωθείτε ότι τα μαλλιά σας βρίσκονται στη βέλτιστη υγεία τους; Παρακολουθήστε την λίστα μας για τις καλύτερες θεραπείες απώλειας μαλλιών για τις γυναίκες.

Ένα σπρέι που φροντίζει τα μαλλιά σας, ενώ τους δίνει στιλ. Με μενθόλη, κερατίνη και άλλα συστατικά που την προστατεύουν από τις ακτίνες UVA και UVB. Ψεκάστε στα μαλλιά σας πριν το styling ή όποτε τα μαλλιά σας χρειάζονται μια ώθηση ενυδάτωσης και προστασίας.

 

Η στιλίστα Samantha Hillerby συστήνει το Olaplex για να διατηρείτε τα μαλλιά σας σε άριστη κατάσταση. «Ανάμεσα στα ραντεβού σε κομμωτήρια, πρέπει να γίνει μέριμνα με προϊόντα περιποίησης μαλλιών υψηλής ποιότητας για τη διατήρηση της υγείας τους, συμπεριλαμβανομένων των θεραπειών με τα προϊόντα Olaplex», λέει.

Ελαχιστοποιήστε την τριβή που στην οποία υπόκεινται τα μαλλιά σας κατά τη διάρκεια της νύχτας αλλάζοντας την βαμβακερή μαξιλαροθήκη σας με μία μεταξωτή. Το μετάξι είναι λιγότερο επιβλαβές για τα τριχοθυλάκια από το βαμβάκι και μπορεί επίσης να συμβάλει στην ελαχιστοποίηση του φριζαρίσματος.

Ο δερματολόγος Justine Hextall συστήνει τη λήψη συμπληρώματος διατροφής για την υγιή ανάπτυξη των μαλλιών. «Είναι απαραίτητη η κατανόηση του ότι οι εσωτερικοί παράγοντες όπως η άσκηση, η μείωση του στρες και η υγιεινή διατροφή είναι όλα κρίσιμα για την εξωτερική μας υγεία. Θα ήθελα επίσης να συστήσω τη λήψη συμπληρωμάτων μαλλιών για να τροφοδοτήσετε το σώμα σας με τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά που χρειάζονται για να στηρίξουν το θεμέλιο της υγιούς ανάπτυξης της τρίχας», λέει.

 

Απομακρύνετε συσσωρευμένα κατάλοιπα και νεκρά κύτταρα του τριχωτού ή το υπερβολικό σμήγμα με προϊόντα πριν την χρήση σαμπουάν. Κάντε απαλό μασάζ στο τριχωτό και ξεπλύνετε. Το να κάνετε μασάζ στο κρανίο σας φέρνει το αίμα στην επιφάνεια, και με τη σειρά του, μπορεί να διεγείρει την ανάπτυξη των τριχών.

Για να βρείτε τα προϊόντα για την περιποίηση και υγεία των μαλλιών μπορείτε να μπείτε στο site ikonomakis.gr. επίσης μπορείτε να κλείσετε ένα ραντεβού στα κομμωτήρια IKONOMAKIS HAIR & BEAUTY EXPERTS στο Χαλάνδρι, όπου με πληθώρα θεραπειών και περιποιήσεων μπορείτε να ξαναβρείτε την χαμένη υγεία των μαλλιών σας.

ΑΦΗΣΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ.

Όλα τα σχόλια αναθεωρούνται πριν εγκριθεί η δημοσίευση τους.


ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ